“M-am gandit la ce imi place, care sunt pasiunile mele: sa citesc, sa merg la teatru, sa calatoresc, imi plac hainele. Am conturat un inceput de business… Coroborat cu experienta pe care am acumula-o in decursul timpului in diverse slujbe in vanzari, in diferite companii, mai mari sau mai mici, si cu o retea de cunostinte pe care am creat-o in timp, iata solutia: un business cu haine, budiness-ul “Produs Autentic”. De aici incolo, trebuia doar sa fiu creativa pentru ca bugetul disponibil nu era prea mare: am gasit un spatiu intr-o camera de hotel elegant (sic!),mi-am activat reteaua de cunostinte si am plecat la drum. Am hotarat ca pe parcursul demersului meu sa organizez evenimente care sa ma popularizeze si prin care sa promovez tineri actori (imi place teatrul, cum spuneam). In noiembrie 2012 am inchiriat o sala de teatru si am adus o trupa de amatori foarte buna, am invitat 100 de oameni carora le-am vorbit despre intentia mea de a vinde haine care sunt facute exlusiv in Romania, incercand sa le stimulez apetitul pentru cumparaturi, in acelasi timp ajutand economia nationala. Am stat in camera de hotel cateva luni, apoi am gasit un spatiu mai potrivit unui showroom de haine, in acelasi hotel. Intre timp reteaua mea de cumparatori a crescut, eu continui sa vand dar sa si organizez evenimente pe care le ofer clientelor mele. Ne bucuram impreuna de talentul unor oameni tineri deosebit de inzestrati si continui sa indemn doamnele ( ma adresez in exclusivitate lor ) sa cumpere produse “made in Romania”. Hainele sunt produse in intregime in tara, de fabrici care au traditie si care, in general, lucreaza pentru export. Sunt foarte frumoase, bine lucrate, calitatea materialelor e foarte buna. S-a conturat treptat si profilul cumparatoarei mele: femeie sofisticata, care lucreaza in companii sau are propriul business sau meserii liberale ( medici, avocati, psihologi, consultanti dar si fotografi, make-up artisti ), peste 25 de ani, care apreciaza produsele calitative dar si ideea de “fabricat in Romania”. Le cunosc personal pe toate, am devenit in timp cu multe dintre ele prietena, in acest moment, cand fac achizitiile, am in minte dorintele si nevoile lor concrete. Business-ul meu se poate defini in acest moment asa cum spune Alina, una dintre doamne: “ Tu faci pentru noi o selectie interesanta de haine, noi nu avem timp sa mergem la cumparaturi, sa stam prin magazine, venim la tine, vedem, luam.” Sunt situatii, si nu putine, cand programul meu este strict facut dupa programul lor: am venit si la ora 21.00, sau sambata, duminica seara, pentru ca asa pot clientele. Flexibilitatea e foarte apreciata, e unul din punctele forte ale business-ului… Devii creativ, solutiile prind viata. Iti stabilesti un obiectiv pe care il poti indeplini prin puterile tale si apoi cauti resurse de tot felul ( oameni, bani, timp, cunostinte ). Cred in antreprenoriat. Sunt sigura ca el este solutia pentru un viitor mai bun, al nostru si al comunitatii in care traim”- Monica Simion, un antreprenor roman de succes.