Cu o activitate de peste patru decenii in organizarea de targuri si expozitii, ROMEXPO este fara doar si poate un proiect autentic romanesc. Mai mult decat atat, ROMEXPO este un proiect pentru Romania.
In sine, targurile si expozitiile sunt reprezentarea unei economii nationale, cu toate punctele forte si slabe; o reprezentare ce nu face decat sa ajute la dezvoltarea sociala si economica in ansamblu. De peste 40 de ani, Centrul Expozitional ROMEXPO aduce in fata vizitatorilor si expozantilor cele mai importante evenimente adaptate necesitatilor pietei. Iar zilele de participare la targuri si expozitii sunt poate cele mai efervescente perioade din activitatea unei companii.
Dand timpul inapoi, in primii sai ani de activitate ROMEXPO organiza doar cateva targuri, si acelea cu caracter general, dar un lucru important, si poate uitat, este acela ca de ROMEXPO se leaga inceputurile a foarte multor firme romanesti care au devenit ulterior companii foarte mari si datorita participarii lor an de an la aceste targuri.
Prezentul inseamna o cu totul alta dimensiune a afacerii pentru ROMEXPO, un calendar de evenimente foarte dens, intr-un alt context economic intern si international. Un scurt si revelator exemplu poate fi anul 2013. Acesta a insemnat pentru ROMEXPO reunirea celor mai importante targuri si evenimente din domenii de interes diferite, in cadrul carora atat specialistii, cat si publicul larg au putut sa isi construiasca o imagine de ansamblu asupra ariilor economice carora s-au adresat.
Astfel, in prima jumatate a anului 2014, ROMEXPO a organizat 17 targuri si expozitii, a gazduit si a facilitat organizarea altor 8 targuri si expozitii ale partenerilor, 2 concerte, 2 spectacole pentru publicul larg si 30 de congrese, seminarii si conferinte, fiind vizitat de 258.000 de persoane.
In prezent, ROMEXPO, organizator international se afla intr-un proces de globalizare. Ce inseamna acest proces? Daca inainte un targ era definit de locul unde se desfasura, acum el este definit de organizatorul care il opereaza, iar aceasta este o provocare mare pentru companie. In acest context ROMEXPO isi calculeaza urmatorii pasi, in special in directia colaborarii internationale si a dezvoltarii regionale.
Peste 10 ani ROMEXPO nu va fi la fel, se va adapta in permanenta la schimbarile ce se ivesc in fiecare zi.
Cum poate fi definit pe scurt ROMEXPO? Un spatiu de afaceri pentru toata lumea. De la companii globale pana la asociatii de familie. Pentru IMM-uri insa, targul inseamna foarte mult. Este in mod real, singura ocazie pe care o are un IMM, in mod organizat, sa ia contact cu cele mai mari companii din domeniul lui si cu clientii acestora.
Din aceasta perspectiva ROMEXPO ofera posibilitatea ca orice IMM sa se prezinte foarte bine in fata potentialilor sai clienti, sa atraga atentia asupra afacerii sale.
ROMEXPO este un proiect nu numai Made in Romania, dar care creeaza pentru Romania, care sprijina dezvoltarea Romaniei!
ROMEXPO este, mai ales in aceasta perioada, un energizator. Marea lectie, din criza ultimilor ani, pentru ROMEXPO, este ca o astfel de perioada poate fi depasita doar plecand de la premisa ca va trebui sa fii de 10 ori mai creativ, sa demonstrezi flexibilitate si apropiere fata de client. Exista nenumarate moduri de a capta energia oamenilor de afaceri, de a-i aduce la un loc si a-i face in primul rand increzatori in posibile rezultate pozitive in viitor, iar ROMEXPO lucreaza la aceste deziderate zi de zi, eveniment cu eveniment.
Dorim sa subliniem acest lucru mai mult decat toate celelalte beneficii ale targului (contacte noi, obtinerea unor informatii de piata, evaluarea competitiei, a noutatilor, a schimbarilor din companii etc) intrucat aceasta calitate face ca targurile si expozitiile sa fie si mai importante in viitor, in contextul unei abundente informationale si a unei dezvoltari, am putea spune excesive, a mediului online.
Catalin Trifu, Director General, ROMEXPO S.A. este de parere ca “Intalnirile fata in fata sunt acum mai importante ca oricand, fiind un element indispensabil pentru o dezvoltare economica. Ori targurile si expozitiile ofera tocmai acest avantaj, unul incontestabil si deloc de neglijat”.
Fie ca vorbim despre domenii precum agricultura, turism, industrie, ospitalitate si multe altele, ROMEXPO detine si organizeaza cate un eveniment specific pentru fiecare dintre acestea. INDAGRA – Targ international de produse si echipamente in domeniul agriculturii, horticulturii, viticulturii si zootehniei, Targul de Turism al Romaniei, TIB – Targul international tehnic Bucuresti, CONSTRUCT EXPO – Targ international de tehnologii, echipamente, utilaje si materiale pentru constructii, DENTA – Expozitie internationala de produse si echipamente pentru medicina si tehnica dentara sau BIFE-SIM – Targul international de mobila, echipamente si accesorii sunt doar cateva exemple din ceea ce ROMEXPO aduce an de an in fata vizitatorilor si expozantilor.
Calitate, profesionalism si adaptabilitate!
ROMEXPO – un proiect autentic romanesc ce contribuie activ la dezvoltarea Romaniei.